Simidrottsforum Väst 2019

VSSF bjuder in till Simidrottsforum Väst den 24-25 aug 2019 på Scandic Crown, Göteborg.

Vi ber er uppmärksamma att ni måste boka boende själva (ingår ej i konferensavgiften) via www.scandichotels.com/crown
ange bokningskod PROMOGBG så får ni 15% på aktuellt logipris.

Preliminärt program:

* Hållbart ledarskap och talangutveckling med Jenny Gustavsson, SSF.

* Verksamhetsinriktning 2020-2021.
* Tävlingskalender 2020.
* Team West och Team Future.

* Aktuella frågor från föreningar (skicka gärna in i förväg).
* Avstämning och beslut i aktuella frågor.

Anmäl dig senast den 6 augusti.

Plats: Scandic Crown, Göteborg.
Tid: 24-25 augusti (lör fm till sön lunch).
Kostnad: 800 kr.

Simidrottsforum Väst kommer fungera som ett beslutsfattande forum. Konferensen kommer att vara föreningarnas plattform för att tycka till och påverka. I god tid innan konferensen kommer ett dokument med punkter att skickas ut. Det är dessa punkter som vi sedan kommer att besluta om under Simidrottsforum Väst. Exempel på det som ska beslutas är kommande års tävlingskalender. Det är endast de föreningar som är representerade på plats som har rösträtt i frågorna.

Detaljerat program skickas ut innan konferensen.

Västsvenska Simförbundet hoppas på en givande konferens där vi tillsammans kan vara med och forma kommande år för vårt distrikt samt få med oss många nya tankar och idéer till våra verksamheter.

VÄLKOMNA!

• 2019-08-06
      • 2019-08-24 09:00 - 19:00
      • 2019-08-25 09:00 - 14:00
    • Scandic Crown, Göteborg
    • Johan Widerberg
    • Bokas av deltagarna själva. Se bokningskod till vänster.
    • Ingår i Simidrottsforumet.
    • Kostnaden per person är 800 kr. I detta ingår alla föreläsningar och övriga aktiviteter under konferensen, fika, lunch samt middag på lördag kväll (exklusive dryck) och lunch på söndagen. Priset är subventionerat av VSSF så att så många som möjligt ska kunna delta.
    • Anmälan är bindande vilket innebär att de kostnader som påförs VSSF avseende simtinget betalas i sin helhet av deltagaren vid avanmälan efter sista anmälningsdag (6/8 2019).
    • Föreningsföreträdare
    • 27 av 30

• 2019-08-06
      • 2019-08-24 09:00 - 19:00
      • 2019-08-25 09:00 - 14:00
    • Scandic Crown, Göteborg
    • Johan Widerberg
    • Bokas av deltagarna själva. Se bokningskod till vänster.
    • Ingår i Simidrottsforumet.
    • Föreningsföreträdare
  • 27 av 30