Inspirationsdag - från motgång till framgång

Värmlands Ridsportförening bjuder in till en dag med Lotta Löfstrand som föreläser om framgångsrecept för ridskola. Hur vänder vi motgångar, strukturera upp arbetet, får ekonomin att gå runt?

Dagen kommer ge verktyg för att lyfta er ridklubb och ge inspiration för fortsatt arbete.

Det kommer finnas tid för frågor och erfarenhetsutbyte.

Dagen vänder sig till alla ridskolor och det finns plats för tre deltagare/förening. I första hand Ordförande, Ridskolechef/Verksamhetsansvarig och kassör. I mån av plats kan fler platser erbjudas.

Lotta Löfstrand har varit med och vänt ridklubben Nyby Torshälla till en framgångssaga under sin tid som ridskolechef där. Nu arbetar hon som verksamhetschef på Örebro Fältrittklubb.

Kostnad
50kr per deltagare tom den 11 mars därefter 150kr. Vi bjuder på lunch och fika. Dagen är subventionerad av Värmlands Ridsportförbund.

Skicka gärna in frågor som ni vill lyfta under dagen. ridsporten@varmland.rf.se

• 2018-03-24 10:00 - 14:00
    • Idrottens Hus, Karlstad
    • Lotta Löfstrand
    • 50kr per deltagare tom den 11 mars därefter 150kr.
    • Avbokning efter sista anmälningsdag som är den 11 mars faktureras.

• 2018-03-24 10:00 - 14:00
    • Idrottens Hus, Karlstad
    • Lotta Löfstrand
    • 50kr per deltagare tom den 11 mars därefter 150kr.
    • Avbokning efter sista anmälningsdag som är den 11 mars faktureras.