Samsyn Söderköping

Vi välkomnar idrottsföreningar i Söderköpings kommun till en kväll där vi diskuterar och kommer fram till hur vi genom samverkan kan skapa förutsättningar för alla barn och unga i Söderköpings kommun att idrotta.

Kvällens program:

• Karin Ahl, ordförande i IBK Mantorp berättar om ett framgångsrikt samarbete dom har tillsammans med två andra föreningar i Mantorp.
  • Lollo Bladh – sakkunnig barn och ungdomsidrott, Östergötlands Idrottsförbund berättar om Samsyn Östergötland och hur föreningar lokalt kan samverka.
  • Diskussioner och erfarenhetsutbyte – ni pratar om hur ni vill ha det i Söderköpings kommun och hur ni vill gå vidare i frågan

• 2018-05-31
      • 2018-06-04 18:00 - 20:30