Workshop: Praktisk hantering av LOK-stödsansökan samt regelverk kring LOK-stöd

Känns det krångligt att fylla i ansökan för LOK-stöd? Är du osäker på vad regelverket om LOK-stöd säger?
Kom och var med tisdag den 14 augusti då vi på Stockholmsidrotten har en informationskväll kring
rapporteringen av LOK-stöd.

Hur fungerar det i IdrottOnline? Vilka regler finns det? Har jag gjort rätt?
Vi svarar på dina frågor och hjälper dig rent tekniskt.

Ansökan för LOK-stödet för hösten 2018 skall vara inskickad via föreningens IdrottOnline-sida senast den 25 augusti.

Tänk igenom och skriv ner vilka frågor du har kring din egen förenings LOK-stödsansökan eller regelverket kring LOK-stöd. Ta med dessa till info-kvällen så får du hjälp med just dina frågor.

I anmälan finns ett fält för egna frågor. Skicka gärna in din fråga/dina frågor på förhand så är du säker på att få dem besvarade på plats.

Kvällen kommer att ledas av Jukka Säteri (sakkunnig LOK-stödet) och Thomas Björkman (IdrottOnline och Idrottskonsulent)

Målgrupp: Organisationsledare i förening/ansvarig för LOK-rapportering i föreningen
Kostnad: Kvällen är kostnadsfri men vid utebliven avbokning senast 7/9 debiteras 250:-
Frågor kring kvällen: Thomas Björkman, 08-627 46 24, thomas.bjorkman@stockholmsidrotten.se