Göteborgs Friidrottsförbund: Styrelsens roll och ansvar, Göteborg

Alla i styrelsen bör veta vilken roll  och vilket ansvar de har.
Här lär du dig mer om den ideella föreningen, stadgarna och de olika föreningsorganen inklusive revisorn. Vad innebär det att vara ledamot samt det praktiska arbetet i styrelserummet.  Vidare styrelsens ekonomiska ansvar och sysslomannarollen samt hur vi utvecklar föreningen med hänsyn till kultur och värderingar.

Målgrupp: Föreningens styrelse

Förkunskaper: Inga förkunskaper krävs.

Deltagaravgift:
Kostnadsfritt
Återbud mindre än 5 dagar innan kursstart alt att utebli från kursen medför att en administrativ avgift på 200 kr fakturas.

Specialkost: Glöm inte att ange ev önskemål om specialkost i samband med din anmälan.

Bekräftelse: Alla får ett bekräftelsemejl på anmälan vilket innebär att anmälan är ok. Vid problem ring 031-726 60 33.
Om deltagarantalet inte anses tillräckligt utbildningen/föreläsningen ställas in.

Läs mer om föreningskunskap här!

• 2018-09-24
      • 2018-09-27 17:30 - 21:00
    • Friidrottens hus, Göteborg
    • Peter Fritzson
    • Fika
    • Bindande anmälan. Återbud mindre än 5 dagar innan utbildningens start alt att utebli medför att en administrativ avgift på 200 kr faktureras.
    • Inga förkunskaper krävs

• 2018-09-24