Göteborgs Friidrottsförbund: Att vara arbetsgivare, Göteborg

OBS! Vi har några platser kvar! Hör av dig till Malin 0709-265883.

Vill du veta vad det innebär att föreningarna fr o m den 1 januari 2019 måste lämna arbetsgivardeklaration på individnivå? Vill du veta mer om vilket ansvar det innebär när föreningen har anställd personal? Ja, då är detta en informationskväll som passar dig. Tid för frågor finns under kvällens gång.
Vi informerar bl a om kollektivavtal, försäkringar, handledning, anställningsformer, arbetsbeskrivning, arbetsmiljö samt om medarbetar- och lönesamtal.

Kostnadsfri för samtliga deltagare.

Anmälan
Alla får ett bekräftelsemejl på anmälan vilket innebär att anmälan är ok. Vid problem ring 031-726 60 33 - Kursanmälan.
Vi förbehåller oss rätten att ställa in en utbildning/föreläsning om deltagarantalet inte anses tillräckligt.

Återbud
Återbud lämnas senast 5 dagar innan kursstart.

• 2018-11-28
      • 2018-11-29 19:00 - 21:00
    • Friidrottens hus, Göteborg
    • Martin Pernheim
    • Fika
    • Bindande anmälan. Återbud mindre än 5 dagar innan utbildningens start alt utebli medför att en administrativ kostnad på 200 kr faktureras.

• 2018-11-28
      • 2018-11-29 19:00 - 21:00