Att bli världsmästare i sitt eget liv

Björbäcks Ryttarförening hälsar alla idrottsvänner varmt välkommen till en inspirerade föreläsning med socionomen, inspiratören och författaren Mia Börjesson.
En föreläsning om att hitta motivation och att stärka sitt självförtroende.

Vi-känsla är lika viktigt som självkänsla!
Ensamma klarar vi en del – men inte allt. För att nå dit vi vill och kunna förverkliga drömmar eller önskningar behöver vi varandra. Mia Börjesson tror på samarbete, medverkan, dialog, vänskap och tillit. I idrottsföreningar och i grupper av människor som finns på samma arena är samarbete och frågan om vad jag kan bidra med till att vi alla tillsammans gör vårt bästa, en stor utmaning men kanske bland det mest viktiga.

Målgrupp: aktiva, ledare och föräldrar.

Tack vare våra sponsorer och samarbetspartners är föreläsningen helt gratis för alla barn och ungdomar som är medlemmar i en idrottsförening i Laholms Kommun.
Gäller åldern 7-25 år. Ange föreningstillhörighet i anmälan.

Barn och ungdomar från andra kommuner samt deltagare över 25 år betalar 200 kr/person.
Betalning sker i entrén via swish eller med jämna kontanter.
Idrottsföreningar i Laholm får en samlingsfaktura samt intyg efter avslutad föreläsning. Intygen används av idrottsföreningen för att söka utbildningsbidrag för deltagaravgiften via Laholms Kommun.

Alla deltagare måste anmäla sig.

Arrangören bjuder alla på fika i samband i föreläsningen.

Vid avbokning och övriga frågor samt ev. problem med bokning:
Catrin Henriksson 070-759 23 10.

• 2018-10-21
      • 2018-10-22 18:00 - 20:00
    • Solbackens Bygdegård, Edenberga
    • Mia Börjesson
    • Arrangören bjuder på enklare fika innan föreläsningen. Vänligen uppge ev. allergi eller specialkost i anmälan.
    • Kostnad: 200 kr/pers. Barn och ungdomar som är medlemmar i en idrottsförening i Laholms kommun samt alla medlemmar i Björbäcks RF deltar gratis. Idrottsföreningar i Laholm får en samlingsfaktura efter avslutad föreläsning. Övriga betalar i entrén via swish eller med jämna kontanter.
    • Anmälan är bindande. Kostnadsfri avbokning senast 48h innan föreläsningen.

• 2018-10-21
      • 2018-10-22 18:00 - 20:00
    • Solbackens Bygdegård, Edenberga
    • Mia Börjesson
    • Anmälan är bindande. Kostnadsfri avbokning senast 48h innan föreläsningen.