Clinic - Styrketräning för unga friidrottare

Gästföreläsare är Leif Larsson som har en lång erfarenhet av styrketräning på olika nivåer och genom sina uppdrag i Sveriges Olympiska kommitté delat med sig av sina kunskaper till många idrotter.

"Ett minimum av begränsningar och ett maximum av möjligheter"

Kvällen innehåller teori och praktik i grundläggande färdigheter för barn och ungdom inom rörlighet, stabilitet och med betoning på inlärning av rätt rörelsemönster och styrketeknik.

• 2018-11-15
      • 2018-11-22 18:00 - 21:00
    • Sätrahall
    • Leif Larsson
    • Nej
    • Fika
    • Kursavgiften faktureras din förening efter avslutad kurs och inkluderar föreläsningar, praktikpass samt fika Efter avslutad kurs betalas ett bidrag ut automatiskt till föreningen från RF/Idrottslyftet. Bidragets storlek är 300kr per godkänd deltagare.
    • Återbud skall alltid meddelas via e-post till michael.pettersson@08fri.com Sker återbud senare än 3 dagar före kursstart debiteras din förening en avgift på 200kr.
    • 15 av 14

• 2018-11-15