"Visa upp sig tillfälle" Födda 2004 Sydföreningar

Sedan några år tillbaka bjuder Stockholms Ishockeyförbund in till ”Visa upp sig tillfällen” som är öppen för samtliga spelare i aktuell ålder att delta i.

Aktuell målgrupp i år är pojkar U15 spelare (Födda 2004) i Stockholm distriktets föreningar.

Vad menar vi med ”Visa upp sig tillfälle”?

Detta är ett tillfälle för U15 spelare på alla nivåer att få möjlighet att visa upp sig för Stockholms Distriktslagstränare.

Det blir några fartfyllda timmar som ska präglas av glädje, fair play och tävling. På köpet träffar man en massa nya kompisar med samma intresse.

Anmälda spelare kommer att delas in i lag, målet är att få så jämna lag som möjligt.

Efter ”Visa upp sig tillfällena” följer ett vårläger (preliminärt helgen V13) Till detta läger kallas 40+6 spelare från ”Nordföreningarna” och 40+6 spelare från ”Sydföreningarna”. Mer info om TV-puckens planering kommer att finnas (uppdateras när datum och platser är klara) på Stockholms ishockeyförbunds hemsida www.stockholmhockey.se

Tränare för Distriktslagsverksamheten 2019

Stockholm Syd:                  Magnus Welin och Joakim Gustavsson

Mål med aktiviteten

Att alla ska få en chans att visa upp sig.

Anmälan senast 190115

Var noga med att fylla i samtliga fält.

”Sydförening”

Datum:          26 januari 2019

Tid:                13.30–19.30

Plats:             Farsta Ishall

Anmälan:      http://educationwebregistration.idrottonline.se/home/index/1179057

Aktiviteten är gratis

Regler:

Anmälan är bindande

Om man uteblir eller avbokar mindre än 3 dagar innan respektive tillfälle faktureras målsman 200: - i administrationskostnader.

Kostnadsfri avbokning mot uppvisande av läkarintyg:

Det finns kafeteria i respektive hall där spelaren kan köpa sig lunch och mellanmål eller om man väljer att ta med sig egen mat hemifrån.

Kallelse

Kallelse med mer information skickas ut samma vecka som aktiviteten äger rum.

Frågor gällande anmälan besvaras av ulf.rustas@stockholmhockey.se

• 2019-01-26 13:30 - 19:30
    • Farsta Ishall
    • 155 av 152

• 2019-01-26 13:30 - 19:30
    • Farsta Ishall
  • 155 av 152
Ett arrangemang av SISU Idrottsutbildarna, idrottens eget studieförbund. Vi jobbar med bildning och utbildning inom idrotten, och stimulerar till människors lärande.

Vi består av tre delar: studieförbundet SISU Idrottsutbildarna, förlaget SISU Idrottsböcker och Bosön Idrottsfolkhögskola. Tillsammans och var för sig driver vi på och stöder utveckling inom idrotten.