Nordic Youth Camp 2019

Nordic Youth Camp, Bornholm, Danmark 7 juli – 14 juli.

Vi kommer att bo på Nordlandshallen, fem minuters promenad från Allinge centrum. Nordlandshallen är ett stort sportgym, utrustat med allt vi behöver.  Vi sover på golvet så alla delatagare måste ta med egen sovsäck och liggunderlag.

• 2019-02-24
      • 2019-07-07 08:00 - 2019-07-14 19:00
    • Bornholm
    • Jason Beech,Sandra Jonsson,Jessica Leander
    • 2 800kr/person betalas in i samband med anmälan till bankgiro 5822-0328. Märk betalningen med (NYC och NAMN). Betalning = anmälan.  Efter sista anmälningsdag passerat bekräftar vi deltagarnas plats, eller återbetalar om vi fått fler anmälningar än platser.Får vi fler anmälda än det finns platser för kommer vi att sträva efter en jämn könsfördelning, spridning mellan olika klubbar, beakta anmälningsdatum samt prioritera de som inte varit med tidigare. Boende och mat ingår i deltagaravgiften. Resa till och från Bornholm, Danmark bekostar deltagarna själva. Resan till Bornholm kan samordnas med våra svenska ledare beroende på varifrån deltagarna kommer ifrån.
    • Fram till sista betalningsdag kan avgiften betalas tillbaka förutom en administrativ avgift på 500:-
    • Klättra 5c, har ledkort om du avser att ledklättra under lägret samt vara medlem i en förbundsansluten klätterklubb

• 2019-02-24
      • 2019-07-07 08:00 - 2019-07-14 19:00