Inspirationsdag - för styrelse och ridskolechef/verksamhetsansvarig i förening

Värmlands Ridsportförening bjuder in till en dag med föreläsning och erfarenhetsutbyte mellan föreningarna.

Johanna Nilsson från Rädda Barnen kommer och föreläser om hur vi kan arbeta förebyggande för en trygg förening.

Dagen vänder sig till alla ridsportföreningar i Värmland och det finns plats för tre deltagare/förening. I mån av plats kan fler platser erbjudas

Innehåll: Dagen kommer innehålla en föreläsning om trygg förening samt erfarenhetsutbyte mellan föreningarna. Erfarenhetsutbytet sker gruppvis där vi sitter tillsammans, ex. ordförande i en grupp, tävlingsansvarig, kassör, verksamhetsansvarig etc.

Frågor: Skicka gärna in frågor som ni vill lyfta under dagen och ta med i erfarenhetsutbytet till ridsporten@varmland.rf.se

Välkommen önskar Värmlands Ridsportförbund

• 2019-03-16 10:00 - 14:00
    • Idrottens Hus, Karlstad