Hockeycamp för tjejer födda 06-09

STÄNGD FÖR ANMÄLAN
Campen är tyvärr full.

Nu är det dags! SDE och Stockholms Ishockeyförbund bjuder in till tjejcamp!

Campen riktar sig till tjejer födda 2006-2009 som tillhör en Stockholmsförening. Campen är kostnadsfri då den är en av tre camptillfällen genomförs inom projektet ”Behålla Flickor”, en Idrottslyftssatsning genom vilken Svenska Ishockeyförbundet stödjer satsningar som distrikten gör för att på olika sätt stimulera och utveckla tjejhockeyspelare.

Syftet med camperna är att erbjuda inspirerande mötesplatser med kvalitativ träning för alla hockeytjejer. Spelare och tränare från arrangerande förening och Stockholms Ishockeyförbund kommer finnas på plats för att dela med sig av inspiration och kunskap. Alla deltagare får också en särskilt framtagen tröja.

Vi ber er sprida till tjejlag och tjejspelare i er förening! Antalet platser är begränsat. Sista anmälningsdag: fredag den 26 april

Tid:                      4 maj kl 9-17

Plats:                  Stocksunds IP

• 2019-05-04 09:00 - 17:00
    • Stockhagens IP

• 2019-05-04 09:00 - 17:00
    • Stockhagens IP
Ett arrangemang av SISU Idrottsutbildarna, idrottens eget studieförbund. Vi jobbar med bildning och utbildning inom idrotten, och stimulerar till människors lärande.

Vi består av tre delar: studieförbundet SISU Idrottsutbildarna, förlaget SISU Idrottsböcker och Bosön Idrottsfolkhögskola. Tillsammans och var för sig driver vi på och stöder utveckling inom idrotten.