Framtidskväll del.2

Välkommen till en kväll med fokus på föreningens utveckling framåt!

Sedan framtidskvällen i höstas har det skapats målområden för föreningen att arbeta mot utifrån den nulägesanalys som gjordes. Denna kväll är därför till för er medlemmar att återigen ge era tankar och idéer kring hur ni tillsammans i föreningen kan arbeta framåt för att uppfylla dessa.

Tillsammans med föreningens värdegrund, vision och mål för inriktningen från 2019 och framåt. Nu kör vi!

Dag och tid:        6 Maj, kl 18.00-21.00

Plats:                  Halmstad Arena

Målgrupp:           Medlemmar i H/H Volley

Frågor:                För mer information, kontakta Emelie Elfsberg, emelie.elfsberg@sisuidrottsutbildarna.se