Simidrottsforum 2013

(Tänk på att du måste gå igenom hela anmälningsproceduren genom att klicka på knappen "nästa" när du lagt in de personer som ska anmälas. Observera att din anmälan är registrerad när du fått upp bild där det står att anmälan är mottagen och att det är skickat en bekräftelse med e-post)

Svenska Simförbundet inbjuder till Simidrottsforum 12-14 april 2013

Örenäs slott, 261 63 Glumslöv
tel. +46(0)418 45 11 00, E-post info@orenasslott.com
Webb www.orenasslott.com, Karta

Tid
Fredag 12 april kl. 16.00 (fika och registrering från kl. 14.30 - 19.30) - söndag 14 april kl. 12.30. Konferensen avslutas med gemensam lunch.

Målgrupper
Simidrottsforum är till för alla med någon form av ledaruppdrag.

Simtränarlicens
Simidrottsforum räknas som meritgrundande aktivitet för simtränare när det gäller tränarlicens.

Boende
Boende på Örenäs slott erbjuds i tvåbädds-, trebädds- och fyrbäddsrum. Antal tvåbäddsrum är begränsat och bokas i den ordning anmälningarna görs. Enkelrum erbjuds endast på Hotel Öresund i Landskrona. Det kommer finnas busstransport mellan hotellet och Örenäs slott.

Anmälan
För anmälningar inkomna efter 9 mars tillkommer en avgift på 400 kr per anmälan.

Valbara pass
Under konferensen är det tre valbara pass som du här behöver anmäla dig till. Anmäl dig här

Subvention för föreningar
För att underlätta ekonomiskt för föreningar att anmäla flera deltagare subventioneras deltagaravgiften via Idrottslyftet enligt följande:
För deltagare 1 utgår 500 kr i bidrag
För deltagare 2 utgår 1000 kr i bidrag
För deltagare 3 utgår 1500 kr i bidrag
För deltagare 4 och därutöver utgår bidrag med 2000 kr.
Idrottslyftsbidraget utbetalas efter konferensen. Ingen ansökan om detta behöver göras.
Idrottslyftsbidrag utbetalas inte för anmäld deltagare som inte deltar även om sen avbokning medför kostnader för föreningen.

Subvention för distrikt
En deltagare per distrikt subventioneras med 1000 kr.

• 2013-04-07
      • 2013-04-12 16:00 - 2013-04-14 12:30
    • Örenäs slott, Glumslöv
    • Karin Hellström
    • Enkelrum erbjuds endast på Hotel Öresund i Landskrona. Det kommer finnas transport mellan Örenäs slott och Hotel Öresund.
    • All förtäring inlagd i programmet ingår i deltagaravgiften.
    • Deltagaravgiften är exkl logi. Kostnad för logi tillkommer: enkelrum (på Hotel Öresund): 1000 kr/natt, dubbelrum: 600 kr/natt, trebäddsrum: 400 kr/natt, fyrbäddsrum: 200 kr/natt. Idrottslyftet subventionerar deltagande enligt beskrivning i inbjudan. För anmälan efter 1 mars tillkommer en avgift på 400 kr per deltagare. Observera att uppgift om total kostnad som du får i slutet av anmälningsförfarandet inte inkluderar logi och inte heller subventioneringen via Idrottslyftet.
    • Anmälan är bindande vilket innebär att deltagaren debiteras med kostnader som SSF påförs vid avbokning efter 15 mars.

• 2013-04-07
      • 2013-04-12 16:00 - 2013-04-14 12:30
    • Örenäs slott, Glumslöv
    • Karin Hellström
    • All förtäring inlagd i programmet ingår i deltagaravgiften.