Årsmöte och Nationell Klubbkonferens 2014

Svenska Vattenskid- & Wakeboardförbundet arrangerar årsmöte och  Mellansvenska Vattenskid- och wakeboardförbundet välkomnar till Nationell klubbkonferens på Scandic Frimurarehotellet i Linköping den 30:e mars 2014.

Klubbkonferensen är ett utmärkt tillfälle att få information och att kunna lyfta fram frågor som rör vår sport.
Alla medlemsföreningar är hjärtligt välkomna!

Dagen börjar med information från och om förbundet och fortsätter med klubbkonferens, där SDF-Mellan är arrangör.
Efter lunch fortsätter konferensen för att efter fikat övergå till årsmöte.
Närmare tidsplan kommer att anslås på hemsidan

Årsmöte:
Avser verksamhetsåret 2013

Klubbkonferens:
Några punkter som kommer är:

~ Frågor från föregående Klubbkonferens (Distriktskonferens)
~ Utbildningsbehov från distrikten/föreningarna
Men vi vill gärna att distrikt och föreningar kommer med förslag på det som ni anser vara viktigt att prata om.
MSVWF behöver återkoppling senast 2014-02-20 för att kunna sända ut agenda.

Övrig information:

Agenda för Klubbkonferensen distribueras till alla SDF tillsammans med årsmöteshandlingar.
Årsmöteshandlingar distribueras till SDF enligt stadgar.
SDF´s fullmakt, i original, för röstberättigande skall vara kansliet tillhanda senast 2014-03-13
(Underlag finns på hemsidan, under Årsmöte - Nyheter. Länk)

• 2014-03-06
      • 2014-03-30 09:00 - 16:30
    • Scandic Frimurarehotellet i Linköping
    • Pia Hägg
    • 2014-03-30 ingår för- och eftermiddagsfika samt lunch. Vänligen ange eventuell specialkost.
    • Om ev. avbokningskostnad av måltidspaket eller rum belastar SVWF kommer denna avgift att debiteras tillhörande förening.

• 2014-03-06
      • 2014-03-30 09:00 - 16:30
    • Scandic Frimurarehotellet i Linköping
    • Pia Hägg
    • Deltagande på klubbkonferens och årsmöte är gratis, men deltagande skall anmälas senast 2014-02-28. 2014-03-30 ingår för- och eftermiddagsfika samt lunch. Boende bekostas av deltagaren. (790/e.r. och 890/d.r) Boende kan faktureras föreningar och SDF efter överenskommelse med kansliet. Övriga betalar på hotellet.