Att skapa världens bästa barn och ungdomsidrott

Hur gör din förening för att skapa världens bästa barn och ungdomsidrott?!

Vi erbjuder en heldag med ambitionen att orientera dig i hur dagens barn och ungdomsidrott mår och ser ut avseende trender och tendenser. Detta kopplas sedan till "Idrotten vill" och det pågående arbetet med att förtydliga riktlinjerna för barn och ungdomsidrotten.
Se detta som en kompetenshöjande aktivitet där diskussionen och utbytet av kunskap står i centrum.

Dagen leds av Anders Wahlström, SISU Idrottsutbildarna och Peter Eriksson, Riksidrottsförbundet, och är ett samarbete mellan SISU Idrottsutbildarna Stockholm och Botkyrka Kommun.

Kostnad:
Gratis!