Hockeykarneval Spånga Ishall, spelare födda 01 norra sidan

Välkommen till Hockeykarneval!

Hockeykarnevalen är en upplevelse, fullspäckad med glädje, massor av hockey, fartfyllda matcher, nya kompisar och nya utmaningar.

Konceptet innebär att alla som vill, killar och tjejer födda 2001, på alla nivåer är välkomna att anmäla sig till Hockeykarnevalen.

Spelarna delas sedan in i lag om ca 15 utespelare och 2 målvakter. Målet är att få så jämna lag som möjligt så spelarnas hemmatränare kommer att konsulteras för att göra indelningen.

Alla lag spelar under namn från ett NHL-lag och spelar matcher under hela helgen. Matchtiden är rullande tid, 1 x 35 min.

Betalning:
Deltagaravgiften är 1050:- kr/spelare, lunch och mellanmål ingår.
Stockholms Ishockeyförbund fakturerar avgiften om 1050:-. Fakturan mailas till den mailadress ni anger i anmälan.

Betalningstid 10 dagar från fakturadatum.

Avbokningsregler:
(för faktiska kostnader vi inte blir av med) resten återbetalas.
Avbokning utan läkarintyg: ingen återbetalning.

Frågor:
Frågor gällande turneringens upplägg besvaras av Peter Ahlstedt via mejl:
peter.ahlstedt@stockholm.se

Frågor gällande anmälan:
johanna@stockholmhockey.se

Har ni betalat fakturan inom angiven betalningstid är spelaren klar för spel i karnevalen.

• 2015-09-26 08:00 - 17:00
      • 2015-09-27 08:00 - 17:00
    • Spånga Ishall
    • Avbokning mot uppvisande av läkarintyg: Vi behåller 150 kr i administrationsavgift (för faktiska kostnader vi inte blir av med) resten återbetalas.

• 2015-09-26 08:00 - 17:00
      • 2015-09-27 08:00 - 17:00
    • Spånga Ishall
Ett arrangemang av SISU Idrottsutbildarna, idrottens eget studieförbund. Vi jobbar med bildning och utbildning inom idrotten, och stimulerar till människors lärande.

Vi består av tre delar: studieförbundet SISU Idrottsutbildarna, förlaget SISU Idrottsböcker och Bosön Idrottsfolkhögskola. Tillsammans och var för sig driver vi på och stöder utveckling inom idrotten.