Nationell träff

Välkommen till Östersund!

De år förbundet inte håller förbundsmöte arrangeras en Nationell träff.
Här kan ni medlemmar och klubbstyrelser träffas och diskutera förbundsverksamhet under lättare former.

Det är klubbarna som äger mötet.
Förbundsstyrelsen och kansliet kommer finnas på plats för att lyssna och ta till sig det ni vill framföra, svara på frågor, förklara och informera.

Ni får gärna inkomma med frågor och ärenden ni vill ta upp, i god tid innan mötet, om det är så att det eventuellt skulle behöva förberedas något.

Vi ser helst att ni anmäler er till den nationella träffen så vi har en något så när uppfattning om hur många som kommer.

Mötet kommer att hållas i Jämtland-Härjedalens Idrottsförbunds lokaler i Idrottens Hus, Sollidenvägen 62, kl.11-13.

I samband med den nationella träffen arrangeras en breddträff där vi erbjuder lördag och söndag yoga, föredrag i Idrottens hus och massor av klättring på Frösön. Till breddträffen är alla välkomna, de som vill prova på och de som vill träffa "gamla"klätterkompisar. Se mer under Breddträffen.

• 2015-09-05 10:00 - 12:00
    • Idrottens Hus, Sollidenvägen 62