Lars-Eric Uneståhl - Mental träning som guide till utveckling och framgång!

Är du motionär, idrottare eller föreningsledare med sikte på prestationsutveckling?

Vill du få till en beteendeförändring eller jobbar du med din egen hälsa och välbefinnande?

Nu har vi förmånen till att erbjuda dig ett unikt tillfälle att möta den mentala träningens grundare och legendariske idrottspsykologen Lars Eric Uneståhl i föreläsningen

• 2015-09-09
      • 2015-09-10 18:00 - 20:00
    • Centrum för Flexibelt Lärande (CFL), S. Järnvägsgatan 7, Söderhamn
    • Anmälan är bindande. Vid utebliven närvaro debiteras deltagarkostnaden. OBS! Det går att registrera sig och betala på plats. Se då till att komma i tid.

• 2015-09-09
      • 2015-09-10 18:00 - 20:00