Kom igång med Fortnox - Webbutbildning - Förening

Denna webbutbildning hjälper dig att snabbt komma igång med Fortnox Bokföring med leverantörsreskontra, Fakturering och Attest.

Föreningar

Syfte
Att få grundläggande kunskap om funktioner i Fortnox Bokföring med leverantörsreskontra, Fakturering och Attest som underlättar och effektiviserar ditt arbete.

Innehåll
Fortnox visar hur du går tillväga för att börja använda deras program. Dem går igenom viktiga inställningar och de viktiga delarna inom deras tre program som ingår i integrationen mellan Fortnox och IdrottOnline

Mål
När du gått utbildningen ska du självständigt kunna komma igång och arbeta i Fortnox, samt ha kunskap om användbara inställningar och funktioner.

Så fungerar det
När du bokat din plats på denna webbutbildningen skickar vi en bekräftelse till angiven e-postadress. Fortnox skickar ut kallelse dagen innan utbildningstillfället där dem informerar om tidpunkt och hur du gör för att ansluta dig vid utbildningstillfället. Du behöver tillgång till en internetuppkopplad dator och en telefon.

En webbutbildning är 2 timmar lång, med tre olika pass på cirka 30 min och utbildaren går igenom de olika funktionerna. Det finns även tid för frågor efter vardera pass. Du följer genomgången direkt på din egen dator via internet och hör lärarens röst i din telefon.

• 2016-05-28 10:30 - 12:30
    • Webbaserad utbildning
    • Inga förkunskaper inom Fortnox. Kunskap inom IdrottOnline - Avgiftsmodulen är till fördel

• 2016-05-28 10:30 - 12:30
    • Webbaserad utbildning

SISU Idrottsutbildarna är idrottsrörelsens eget studieförbund. Vi utbildar och utvecklar idrottsrörelsen. Och vi erbjuder folkbildning i idrottsföreningar för att ge kunskap och kraft åt människors tankar, idéer och vilja att utvecklas.