Idrottens föreningslära grund, Avesta

Detta steg är en introduktion med information och inspiration kring föreningslärans grunder. Bland annat tar vi upp meningen med föreningen, vikten av att  ha en väl genomarbetad verksamhetsidé, värdegrund, vision och verksamhetsplan. Vi belyser det viktigaste gällande medlemsavtalet, årsmötet, valberedningens roll och ekonomin i föreningen.

Om du vid anmälan inte får någon bekräftelse, vänligen meddela:

kerstin.fryksen@dalaidrotten.se.

• 2016-02-12
      • 2016-02-16 18:00 - 21:00
    • Avestaparken, Frejgatan 1, Avesta
    • Kontakta SISU Idrottsutbildarna för eventuellt ekonomiskt stöd.
    • Anmälan är bindande. Vid återbud efter sista anmälningsdag faktureras hela kursavgiften.

• 2016-02-12
      • 2016-02-16 18:00 - 21:00
    • Avestaparken, Frejgatan 1, Avesta
    • Kontakta SISU Idrottsutbildarna för eventuellt ekonomiskt stöd.