Fortnox Bokföring Avancerad - Webbutbildning - Förening

Utbildningen är riktad till dig som arbetat ett tag som Fortnox och vill få tips och idéer om hur du kan arbeta effektivare med programmen som erbjuds i integrationen mellan Fortnox och IdrottOnline.

Syfte och mål
Att få vidare kunskaper om hur du kan använda Fortnox Bokföring, Fortnox Faktuering och Fortnox Attest.

Målgrupp
Föreningar
Utbildningen är riktad till dig som redan använder Fortnox program som:

- Fortnox Bokföring
 - Fortnox Fakturering
 - Fortnox Attest

Så fungerar det
- När du anmält dig skickar vi en bekräftelse till angiven e-postadress. Fortnox skickar ut kallelse dagen innan utbildningstillfället där dem informerar om tidpunkt och hur du gör för att ansluta dig vid utbildningstillfället. Du behöver tillgång till en internetuppkopplad dator och en telefon.

- En webbutbildning är 3 timmar, med tre olika pass på 45 min och sedan paus/frågetid. Genomgången direkt vid egen dator via internet och hör lärarens röst i din telefon.

Förkunskaper
Krävs förkunskaper inom Fortnox och att du tidigare jobbat med programmet.

Anmälan senast 13 februari 2016

• 2016-02-18 18:00 - 21:00
    • Krävs förkunskaper inom Fortnox

• 2016-02-18 18:00 - 21:00
    • Krävs förkunskaper inom Fortnox

SISU Idrottsutbildarna är idrottsrörelsens eget studieförbund. Vi utbildar och utvecklar idrottsrörelsen. Och vi erbjuder folkbildning i idrottsföreningar för att ge kunskap och kraft åt människors tankar, idéer och vilja att utvecklas.