IdrottOnline Klubb - Administration forts - LOK-stöd/närvarorapportering, Falun

IdrottOnline - Idrottens verktyg för kommunikation och administration.

Målgrupp
Kursen vänder sig framförallt till administratörer inom föreningens IdrottOnline klubbsida och du bör vara väl insatt i verktyget.

Kursinnehåll
Kursen är en fördjupning i IdrottOnline administration. Vi kommer att inrikta oss på digital LOK-stödsansökan och hantering av utbildningsaktiviteter via SISU:s utbildningsmodul. Du kommer praktiskt att få jobba med det digitala sättet att planera, registrera och ansöka om LOK-stöd, utbildningsmodul och Idrottslyft.

Mer information och manualer finns under
www.idrottonline.se

Om du vid anmälan inte får någon bekräftelse, vänligen meddela:

kerstin.fryksen@dalaidrotten.se

• 2016-11-03
      • 2016-11-10 18:00 - 21:00
    • Folkuniversitetet, Slaggatan 8, Falun
    • Fika ingår.
    • Kontakta SISU Idrottsutbildarna för eventuellt ekonomiskt stöd.
    • Anmälan är bindande. Vid återbud efter sista anmälningsdag faktureras hela kostnaden.

• 2016-11-03
      • 2016-11-10 18:00 - 21:00
    • Folkuniversitetet, Slaggatan 8, Falun
    • Fika ingår.
    • Kontakta SISU Idrottsutbildarna för eventuellt ekonomiskt stöd.