Idrottens Föreningslära - fördjupning för arbetsgivare

Välkommen till en unik möjlighet till dig i föreningen som har arbetsgivaransvar. Annika Eidfelt från Arbetsgivaralliansen håller i utbildningen och kommer bl a att ta upp frågor som rör anställningsavtal och sociala avgifter men också hur ofta man bör ha återkopplingssamtal med den anställde.

Styrelsemedlemmar i föreningar med anställd personal.

• 2016-10-10
      • 2016-10-19 17:00 - 20:00
    • Scandic Borlänge, Stationsgatan 21-23
    • Tommy Staf, Jenny Stake Fredriksson
    • Kaffe/te och smörgås ingår.
    • Kontakta SISU Idrottsutbildarna för eventuellt ekonomiskt stöd.
    • Anmälan är bindande. Vid återbud efter sista anmälningsdag faktureras hela kostnaden.

• 2016-10-10
      • 2016-10-19 17:00 - 20:00
    • Scandic Borlänge, Stationsgatan 21-23
    • Tommy Staf, Jenny Stake Fredriksson
    • Kaffe/te och smörgås ingår.
    • Kontakta SISU Idrottsutbildarna för eventuellt ekonomiskt stöd.