Tävlingsfunktionär - SK Götene

(Tänk på att du måste gå igenom hela anmälningsproceduren genom att klicka på knappen "nästa" när du lagt in de personer som ska anmälas. Observera att din anmälan är registrerad när du fått upp bild där det står att anmälan är mottagen och att det är skickat en bekräftelse med e-post)

Välkomna till SK Götene Tävlingsfunktionärsutbildning!

Detta är första steget i Svenska Simförbundet funktionärstrappa.

Utbildningen genomförs på följande plats:
2 oktober - Västerbybadet, Götene, kl. 10.00-17.00

Efter den teoretiska utbildningen den 4 september har ni 6 månader (t.o.m. 2 april 2017) på er att genomföra 2 praktikpass för att bli godkända tävlingsfunktionärer.

Praktiklappen sänds in till:
Västsvenska Simförbundet
Valhallagatan 3
412 51 Göteborg

• 2016-10-02
      • 2016-10-02 10:00 - 17:00
    • Västerbybadet, Götene
    • Anders Nilsson
    • Ingår ej
    • Fika & Lunch ingår. Var god att kontakta Göran Lundqvist, skgotene@gmail.com , gällande specialkost!
    • Vid sen avbokning kontakta Göran Lundqvist, skgotene@gmail.com , omgående!
    • Glada simidrottsintresserade :)

• 2016-10-02
      • 2016-10-02 10:00 - 17:00
    • Västerbybadet, Götene
    • Anders Nilsson
    • Ingår ej
    • SK Götene står för alla kostnader gällande sina egna medlemmar. Deltagare från andra föreningar faktureras självkostnad. Fika & Lunch ingår. Var god att kontakta Göran Lundqvist, skgotene@gmail.com , gällande specialkost!
    • Vid sen avbokning kontakta Göran Lundqvist, skgotene@gmail.com , omgående!
    • Glada simidrottsintresserade :)