Spelarutbildningsläger 5 - pojkar och flickor - födda 02

Mellansvenska Handbollförbundet hälsar här med spelare födda -02 välkomna till årets fjärde spelarutbildningsläger. Spelarutbildningsplanen för våra distriktslag har utvecklats till den här säsongen vilken praktiskt innebär att de flesta av dessa läger kommer att hållas gemensamt på olika platser runt om i regionen. Denna gång kommer vi att hålla till i Katrineholm. Intentionen med dessa inledande läger är att arbeta "utvecklingsorienterat" och med en tydlig inriktning av att arbeta förberedande inför vad som skall, dels inom vår utbildningsstege men också förberedande för Svenska Handbollförbundets Riksläger.

VÄLKOMMMEN TILL KATRINEHOLM OCH EN HÄRLIG HANDBOLLSDAG!

När: 28 januari 2017

Plats: Duveholmshallen, Katrineholm

Tid: 08.30-16.00

Sista anmälan är söndag 25 januari 2017

• 2017-01-28 00:00 - 00:00
    • Katrineholm
    • Uffe Nyström
    • Lunch serveras under dagen, övriga mellanmål och dylikt ansvarar du som spelare själv att ha med.
    • Vi vill att ni är tydliga med som gäller i er förening. En del föreningar bjuder sina spelare på denna lägerverksamhet, några betalar hälften och andra hela summan själv. Gör klart vad som gäller från första början. Det skall inte komma som någon överraskning för spelare, förening och föräldrar i slutändan.

• 2017-01-28 00:00 - 00:00
    • Katrineholm