Simidrottsforum Väst 2017

(Tänk på att du måste gå igenom hela anmälningsproceduren genom att klicka på knappen "nästa" när du lagt in de personer som ska anmälas. Observera att din anmälan är registrerad när du fått upp bild där det står att anmälan är mottagen och att det är skickat en bekräftelse med e-post)

Välkomna till Simidrottsforum Väst

PDF inbjudan
Program - kommer snart

Absolut sista anmälningsdag: 7/8

Varbergs Stadshotell & Asia Spa erbjuder VSSF deltagare att privat på plats att köpa en halvdagars entré med lån av yukata samt tofflor för enbart 595:-/p.

Plats: Varbergs Stadshotell, Varberg
Datum: 26-27 augusti

Ta tillfället att fortsätta utveckla västsvensk simidrott och utbyta idéer
och tankar med kollegor i distriktet.

Under konferensen kommer bland annat följande punkter finnas på programmet (detaljerat program skickas ut i god tid innan):

·        Dragning och diskussion om utbildning med Maria Olofsson från Svenska Simförbundet.

·        Gruppdiskussioner inom tre områden – tävling, utbildning och bredd.

·        Distriktets roll i arbetet med den strategiska planen framöver.

·        Inspirerande föreläsningar från parasimmaren Mikael Fredriksson och från organisationen ”Tre ska bli noll”.

Nytt för i år är att Simidrottsforum Väst kommer fungera som ett beslutsfattande forum. Konferensen kommer att vara föreningarnas plattform för att tycka till och påverka. I god tid innan konferensen kommer ett dokument med punkter att skickas ut. Det är dessa punkter som vi sedan kommer att besluta om under Simidrottsforum Väst. Exempel på det som ska beslutas är grenordningen för Simiaden samt att spika kommande års tävlingskalender. Det är endast de föreningar som är representerade på plats som har rösträtt i frågorna.

Under Simidrottsforum Väst kommer en träff för breddansvariga i föreningarna att äga rum. Tanken är att bilda ett nätverk för personer med denna roll. En subvention på ytterligare 200 kr per person kommer att utgå i efterhand till anmälda deltagare med denna funktion vilket alltså innebär en kostnad på 600 kr för boende i dubbelrum (enkelrumstillägg på 400 kr).

MVH VSSF

• 2017-08-10
      • 2017-08-26 09:00 - 18:00
      • 2017-08-27 09:00 - 14:00
    • Varbergs Stadshotell
    • Anki Jarl
    • Se PDF inbjudan!
    • Se PDF inbjudan.
    • I konferenskostnaden á 800 kr pp ingår det boende i dubbelrum, är ni breddansvarig är kostnaden 600 kr. Vill ni ha enkelrum tillkommer en kostnad á 400 kr.
    • Anmälan är bindande vilket innebär att de kostnader som påförs VSSF avseende simtinget betalas i sin helhet av deltagaren vid avanmälan efter sista anmälningsdag (7/8 2017).
    • Föreningsföreträdare
    • 51 av 50