Grundläggande föreningsekonomi, Henån

Kursen är inställd på grund av för få anmälda
Baskurs om en föreningsstyrelses ekonomiska ansvar i en ideell förening Innehåll bland annat styrelsens ekonomiska ansvar, bokföringsskyldigheten, ekonomiska rapporter och avstämningar samt skatter och avgifter.

Föreningens styrelse

Inga förkunskaper krävs

Deltagaravgift
Kostnadsfritt. Återbud mindre än 5 dagar innan kursstart alt. att utebli medför att en administrativ avgift på 200 kr faktureras föreningen.

Bekräftelse
Ett mail skickas i samband med anmälan vilket bekräftar att den är ok. Får du ingen bekräftelse ring Marie Börjessson, tfn: 0304- 33 46 71. SISU Västra Götaland förbehåller sig rätten att ställa in en utbildning/föreläsning om deltagarantalet inte anses tillräckligt.

Kallelse
Kallelse mejlas till samtliga deltagare som angett mejladress ca 1 vecka innan kursstart.

• 2017-11-15
      • 2017-11-16 17:30 - 20:30
    • Kaprifolgårdens samlingssal, Henån
    • Anmälan är bindande. Om återbud lämnas färre än 5 dagar innan kursstart alt att utebli medför det att deltagaravgiften faktureras föreningen.

• 2017-11-15
      • 2017-11-16 17:30 - 20:30