Distriktsläger Juvass 13-15 oktober

Lägerort  Norge, Galdhøpiggen Sommerskisenter;  www.gpss.no

Datum     Ankomst 12 oktober. Träningsdagar13-15 oktober.

Resor       Ombesörjes av deltagarna själva. Det är ca 60 mil till Bøverdalen ( från Falun ) och

därifrån 15 snirkliga km och 1500 höjdmeter till backen.

Mat          Ombesörjes av deltagarna själva. Självhushåll på vandrarhemmet med

begränsade kokmöjligheter. Möjlighet finns också att köpa frukost & middag

samt lunchpack på vandrarhemmet.

I anslutning till backen finns en restaurang där du kan äta din matsäck eller

köpa fika och lunch om du så vill.

Boende      Boende i Böverdalen Vandrarhem, tel. +47 61 21 20 64

Bokning ombesörjes av deltagarna själva, uppge Dalarnas Skidförbund. Boka snarast möjligt

Träning         Banåkning samt friåkning efter den aktives skidvana för säsongen.

Tränare        Fredrik Karlsson mfl.

Kostnader  Träningsavgift 200 Skr/dag faktureras klubbarna i  efterhand.

Liftkort ca 310 Nkr/dag  Ta med Access-card

Vägavgift ca 100 Nkr/bil betalas av var och en .

OBS!             Vägavgift endast betalkort.

Ansvarig lägerledare: Fredrik Karlsson

Tel. 070-691 06 46 Mail: fredrik@avestavvsteknik.se

Medföljande föräldrar stöttar och hjälper till med genomförandet av lägret.

• 2017-10-13 00:00 - 2017-10-15 00:00
    • Kostnader Träningsavgift 200 Skr/dag faktureras klubbarna i efterhand. Liftkort ca 310 Nkr/dag Ta med Access-ca Vägavgift ca 100 Nkr/bil betalas av var och en . OBS! Vägavgift endast betalkort.
    • Inga

• 2017-10-13 00:00 - 2017-10-15 00:00
    • Inga
Ett arrangemang av SISU Idrottsutbildarna, idrottens eget studieförbund. Vi jobbar med bildning och utbildning inom idrotten, och stimulerar till människors lärande.

Vi består av tre delar: studieförbundet SISU Idrottsutbildarna, förlaget SISU Idrottsböcker och Bosön Idrottsfolkhögskola. Tillsammans och var för sig driver vi på och stöder utveckling inom idrotten.