Fortbildning instruktörer

Kursen vänder sig till yrkesverksamma ridlärare på ridskolor i Norrbotten. Helst med Level-utbildning. I mån av plats kan andra (även ej ridlärare/ridledare) beredas plats.

Kursplats: Piteå Ridklubb.

SISTA ANMÄLNINGSDAG 10 september!

OBSERVERA att anmälan gäller samtliga tre kurstillfällen. Anmälan är bindande - vid eventuellt bortfall (oavsett orsak) debiteras kursavgiften om inte reserv kan sättas in.

• 2017-09-22 10:00 - 18:00
      • 2017-09-23 09:00 - 16:00
    • Piteå Ridklubb
    • Maria Eriksson
    • Ingår ej
    • Ingår ej - gruppen beställer gemensamt lunch, betalas kontant på plats
    • Ovan gäller deltagande till häst per kurstillfälle. Markdeltagande kostnadsfritt.
    • Anmälan är bindande. Vid utebliven (oavsett orsak) deltagare debiteras deltagaravgiften om ej reserv kan sättas in.
    • Yrkesverksamma ridlärare - i första hand med Level-utbildning. I mån av plats även andra.

• 2017-09-22 10:00 - 18:00
      • 2017-09-23 09:00 - 16:00