Webblösning för Svensk Fäktning

För en tid sedan meddelade Riksidrottsförbundet att de kommer att stänga ned de hemsidor som finns på IdrottOnline den 31 december 2022. Anledningen är att kostnaderna för systemet för alldeles för höga. Syftet med mötet är att presentera en webblösning för fäktföreningar som är baserad på den lösning som används för Svenska Fäktförbundets webbplats.

Tanken är att till så låg kostnad som möjligt kunna erbjuda föreningar en högkompetent webblösning baserad på modern teknik i den etablerade plattformen WordPress. Samtidigt är avsikten att identifiera smarta lösningar för gemensamma behov och hantering av innehåll.

Ligger föreningens hemsida på IdrottOnline så att en ny lösning behöver identifieras? Vill du bara veta mer om vilka möjligheter som finns? Var med och lyssna på presentationen som sker via MS Teams.

• 2022-01-11
      • 2022-01-10 20:00 - 21:30
    • Via MS Teams. Länk skickas senare.
    • Pierre Thullberg

• 2022-01-11
      • 2022-01-10 20:00 - 21:30
    • Via MS Teams. Länk skickas senare.
    • Pierre Thullberg