Coachande föräldraskap

Under pandemin har barn och unga berättat att miljön runt idrottsarenorna har blivit lugnare när vårdnadshavare inte fått vara där. Så vill barn och unga fortsätta ha det även nu när de vuxna får komma tillbaka till arenorna.

Du som vårdnadshavare har en viktig roll att fylla när det gäller ditt eget och andra barns motivation samt utveckling och upplevelse av idrotten. Du är också en viktig resurs i föreningens arbete med att skapa en idrottsmiljö för så många som möjligt, så länge som möjligt i en så bra verksamhet som möjligt.

Under kvällen kommer Ni som vårdnadshavare få ta del av forskning, statistik och en och annan sanning om vad vi som vuxna behöver förändra för att våra barn ska vilja ha oss med sig på sina idrottsaktiviteter.

Målgrupp
Vårdnadshavare

Kostnad
Utbildningen är kostnadsfri

Övrigt
All kommunikation sker via mail så var noga med att skriva in din mailadress korrekt. Kom ihåg att kontrollera skräpposten om du inte fått bekräftelse eller kallelse.
Ange den mail som du tänker använda vid inloggningen i din anmälan för smidig anslutning till Teams.

Välkommen med din anmälan!

• 2022-10-26 18:00 - 21:00
    • Microsoft Teams