Riksfortbildning, Lindesberg

Äntligen är det dags för Riksfortbildningen att återgå till sitt traditionella format! Vi hälsar alla licensierade judotränare åter välkomna till Lindesberg för en helg fylld med ny kunskap, erfarenhetsutbyte och gemenskap! Temat för i år kommer vara "En hållbar judoträning och judokarriär".

En hållbar idrott för aktiva handlar om att bidra till hälsa och välbefinnande över tid. Under riksfortbildningen kommer vi fokusera på att ge inspiration till hur judotränare, på olika sätt, kan skapa hållbara utvecklingsmiljöer för medlemmar i alla åldrar. Passen kommer bestå av både teori och praktik inom bland annat Taiso, styrketräning i gym och dojo, judoteknik och workshops mm.

• 2022-08-23
      • 2022-09-03 09:00 - 2022-09-04 15:30
    • Lindesberg Arena
    • Klara Rönnebrand, Adam Nordlund, Jeanette Vahlenberg
    • I priset ingår lunch och fika båda dagarna samt middag på lördagen, kursdokumentation, diplom och förnyelse av din licens. SJF fakturerar din klubb. Klubben kan söka bidrag för kursavgiften från Projektstöd IF - Utbildningsstöd via klubbens IdrottOnline-sida.
    • Avbokning ska ske senast 5 dagar innan kursstart.

• 2022-08-23
      • 2022-09-03 09:00 - 2022-09-04 15:30
    • Lindesberg Arena
    • Klara Rönnebrand, Adam Nordlund, Jeanette Vahlenberg
    • Avbokning ska ske senast 5 dagar innan kursstart.

Här kan du anmäla dig online till Svenska Judoförbundets utbildningar, kurser och evenemang.

All anmälan skall vara godkänd av din klubb.

Du skall alltid ange din klubb som betalningsansvarig organisation.
SJF fakturerar inte enskilda individer.

Om inget anges på inbjudan måste eventuella avbokningar ske minst en vecka i förväg för att anmälningsavgiften ska återbetalas.

Genom att klicka på knappen "Anmäl dig här" så bekräftar du att du
har tagit del av denna information och att du har din klubbs godkännande
att anmäla dig och att de är införstådda med att de blir betalningsansvariga.