Föreningsträff med Stockholms Bowlingförbund

Välkommen på föreningsträff tillsammans med Stockholms Bowlingförbund. I samarbete med RF-SISU Stockholm bjuder vi in till en heldag där ni får möjligheten att utveckla föreningen, utbyta erfarenheter och skapa nätverk.

Dagen riktar sig till er som har eller är nyfikna på att starta igång barn- och ungdomsverksamhet.

Hur skapar vi hållbara föreningar med fokus på barn och ungdomsidrott? Hur skapar vi trygga idrottsmiljöer i våra föreningar? Hur ser Stockholm Bowlingförbund på framtiden?
Delta på föreningsträffen och bidra till en bättre bowlingmiljö!

Dagens innehåll:

Föreläsning med Vivi Darla
Vivi Darla är aktiv inom Västerhaninge fotboll där hon driver värdegrundsfrågor och frågor kring trygga idrottsmiljöer.

Ordförande Stockholm Bowlingförbund
Ungdomsbowling i Stockholm, Stbf:s prio no1
Ian Robinson deltar, berättar och inspirerar

Diskussioner kring dagens ämnen