Utbildning swehockeycup.se

Region Norr Ishockeyförbund bjuder in till utbildning i nya cupmodulen swehockeycup.se.

Vill din förening arrangera en ishockeycup?

För dig som arrangör är swehockeycup:
•    Ett webbaserat administrationsverktyg som alltid är tillgängligt.
•    Skapa serielottningar för att på ett smidigt sätt generera ett spelschema för en eller flera serier.
•    Resultatrapportering och tabelluträkningar.
•    Digitala anmälningsformulär och betalningar.

Kompis med TSM
•    Inloggning med aktivt TSM-konto
•    Föreningar, spelare, lagledare, och arenor hämtas från TSM.
•    Resultatrapportering och statistik via TSM Ovr Game

Svensk Hockey TV
Har din förening en kamera från Svensk Hockey TV i era arenor? I så fall kommer alla matcher i respektive arena automatiskt att livesändas på Svensk Hockey TV utan något extra jobb för dig som administrerar cupen.

• 2024-10-01
      • 2024-10-01 18:30 - 20:00
    • Digitalt
    • Martin Hovlund

• 2024-10-01
      • 2024-10-01 18:30 - 20:00
    • Digitalt
    • Martin Hovlund
Ett arrangemang av SISU Idrottsutbildarna, idrottens eget studieförbund. Vi jobbar med bildning och utbildning inom idrotten, och stimulerar till människors lärande.

Vi består av tre delar: studieförbundet SISU Idrottsutbildarna, förlaget SISU Idrottsböcker och Bosön Idrottsfolkhögskola. Tillsammans och var för sig driver vi på och stöder utveckling inom idrotten.