IdrottOnline Klubb - Administration - Fortsättning

För er som har gått "IdrottOnline Klubb - Administration - Grund" eller "IdrottOnline Klubb - Medlemsregister - Grund" eller som har arbetat en del i medlemsregistret kommer nu en fortsättningskväll. Utbildningen riktar sig till er som redan idag använder Medlemsregistret i IdrottOnline och vill lära er mer om funktionerna i verktyget.

Mål med utbildningen
Ge fördjupade kunskaper i hantering av medlemsregister och medlemmar samt få förståelse för hantering av LOK-stöd med närvarohantering och Utbildningsmodulen.

-Avgifter – skapa och hantera
-LOK-stöd med närvaroregistrering
-Idrottslyftmodulen
-Utbildningsmodulen
-Gruppadmin

Egen dator skall medtagas till utbildningen.

All kommunikation sker via mail så var noga med att skriva in din mailadress korrekt!

FörtäringVi bjuder på Frukt och Kaffe

Avbokningsregler
Kursen är kostnadsfri. Vid utebliven avanmälan debiteras 200 sek. Avanmälan sker till carina.sjolander@stockholmsidrotten.se

Frågor
Kontakta Carina Sjölander - carina.sjolander@stockholmsidrotten.se, 08-627 40 95

Välkommen med din anmälan!

• 2018-11-14 18:00 - 21:00
    • Stockholmsidrottens Kansli, Vretenvägen 4, Solna