Bamsegympa

Välkommen till utbildningen Bamsegympa Grund!

På Bamsegympan provar barnen, 3-6 år, att röra sig på olika sätt i de viktiga grundmotoriska färdigheterna tillsammans med Bamse och hans vänner. Utbildningen bygger på ett koncept med färdiga lektioner och gör dig snabbt och enkelt till Bamsegympaledare. Ingen erfarenhet av gymnastik behövs, perfekt för föräldrar som vill bli ledare. Utbildningsmaterialet innehåller allt du behöver för att starta en Bamsegympagrupp direkt efter utbildningen.

Kurslängd: 1 dag
Förkunskapskrav: Från det år du fyller 15 år samt att föreningen ska vara licensierad Bamsegympaförening

Läs mer på: www.gymnastik.se/utbildning/bamsegympa

Varmt välkommen med din anmälan!

• 2018-12-25
      • 2019-01-26 09:00 - 16:00
    • Storsjöskolan, Östersund
    • Evalena Lindvall
    • 2000 SEK
    • I kursavgiften ingår kursmaterial, lunch, frukt och kaffe/te.
    • Återbud görs skriftligen senast 31 dagar före kursstart. Observera att anmälan är bindande och endast läkarintyg gäller för återbetalning av kursavgift.
    • Från det året du fyller 15

• 2018-12-25
      • 2019-01-26 09:00 - 16:00
    • Storsjöskolan, Östersund
    • Evalena Lindvall
    • 2000 SEK
    • I kursavgiften ingår kursmaterial, lunch, frukt och kaffe/te.
    • Från det året du fyller 15