Bamsegympa

Sista anmälningsdag är tre veckor innan utbildningens start. Anmälan går att göra i efterhand i mån av plats med en extra avgift på 200 kr. Anmälan kan stängas i förväg om utbildningen är fulltecknad. Vi reserverar oss för att kurser kan bli inställd vid för få anmälda deltagare.  OBS att ni som förening måste ansöka om licensavtal med Svenska Gymnastikförbundet för få bedriva Bamsegympa.

Välkommen till utbildningen Bamsegympa Grund!

Gymnastikförbundet Uppsvenska inbjuder dig till utbildningen Bamsegympa Grund.
Bamsegympa är en rolig och allsidig motorisk träning för de allra yngsta barnen i åldern 3-6 år. Bamsegympa är ett bra sätt för föreningar att rekrytera nya barnledare, utöka och utveckla sin verksamhet samt att Bamsegympa är ett starkt varumärke som lockar många barn och ledare till gymnastiken.

Bamsegympa är ett helhetskoncept med färdiga lektionsförslag och redskapsbanor. På utbildningen går du igenom hela materialet som innehåller praktiska övningar i temat Bamse och får prova på.

För mer information, följ länk: http://www.gymnastik.se/Utbildning/Inspiration/Bamsegympa/Grund/

Varmt välkommen med din anmälan!

Information och regler vid deltagande på GF Uppsvenskas utbildningar

• 2019-08-17
      • 2019-09-07 09:00 - 16:15
    • Uppsala
    • Christina Nordlund
    • Ev. boende bokas och bekostas av deltagarna själva.
    • Lunch och fika ingår.
    • i priset ingår material och lättare lunch
    • Avbokning senast 30 dagar för kursstart. Vid sjukdom krävs sjukintyg för att få tillbaka kursavgiften.
    • Inga

• 2019-08-17
      • 2019-09-07 09:00 - 16:15
    • Uppsala
    • Christina Nordlund
    • Ev. boende bokas och bekostas av deltagarna själva.
    • Lunch och fika ingår.
    • i priset ingår material och lättare lunch