Frukostföreläsning En ny syn på träning och tävling

Vad är en ny syn på träning och tävling?

Framtidens idrott ska vara nyfiken och inspireras av förändringarna som sker i samhället. Det måste gå att idrotta på fler olika sätt. Trenden är nämligen att människor lever mer och mer olika liv. Våra föreningar måste bli bättre på att möta människors olika behov så att fler känner sig välkomna på sina villkor. Våra idrottsföreningar måste utforska nya sätt att fånga människors engagemang.

Frukost serveras från kl. 07.30. Föreläsningen pågår kl.08.00-09.00.

Kostnad:
 Kursen är kostnadsfri. Vid utebliven avanmälan debiteras 250 kr. Avanmälan görs till marika.holm@stockholmsidrotten.se

Har du frågor? Kontakta Marika Holm, marika.holm@stockholmsidrotten.se

Välkommen med din anmälan!

• 2019-04-02 08:00 - 09:00
    • Waxholms hotell, Hamngatan 2