Gruppträning Gympa

Välkommen till utbildningen Gruppträning Gympa!

Gymnastikförbundet Uppsvenska inbjuder dig till utbildningen Gruppträning Gympa.

Utbildningen ger dig kunskap och förutsättningar att kunna utforma egna gympapass med uppvärmning, pulshöjning, kondition, koordination, styrka/rörlighet, pulssänkning och nedvarvning.

För att bli antagen till kursen ska deltagaren ha genomfört och registrerat sig på kursen Intro Svensk Gymnastik. Det är en digital distanskurs som tar omkring två timmar att genomföra. Kursen innehåller information som alla ledare inom Svensk Gymnastik ska känna till, bland annat om Gymnastikförbundets utvecklingsmodell, ledarskap och uppförandekod. Genom att genomföra Intro Svensk Gymnastik säkerställer du att du har rätt kunskaper för att delta på Gruppträning GympaHär hittar du Intro Svensk Gymnastik.För mer info följ länk: http://www.gymnastik.se/Utbildning/Teknik/grupptraning/Gympa/

Varmt välkommen med din anmälan!

Information och regler vid deltagande på GF Uppsvenskas utbildningar.

• 2019-09-29
      • 2019-10-12 09:00 - 17:00
      • 2019-10-13 09:00 - 17:00
    • Gävle
    • Boende bokas och bekostas av deltagarna själva.
    • Lunch och fika ingår.
    • I priset ingår material, lunch och fika. För icke medlem i Gymnastikförbundet är kostnaden 3 380 kr.
    • Återbud görs skriftligen senast 31 dagar före kursstart. Observera att anmälan är bindande och endast läkarintyg gäller för återbetalning av kursavgift.
    • Stark rekommendation att ha genomgått Gymmix Baskurs eller likvärdig utbildning.

• 2019-09-29
      • 2019-10-12 09:00 - 17:00
      • 2019-10-13 09:00 - 17:00
    • Gävle
    • Boende bokas och bekostas av deltagarna själva.
    • Lunch och fika ingår.