Lagledarutbildning 2019

Bandydistrikt Stockholm och Domarkommittén har det stora nöjet att återigen presentera lagledarutbildningen. Alla lagledare till lag som under säsongen 19/20 ska spela i någon av Bandydistrikt Stockholms serier inbjudes till en informativ kväll där vi bland annat kommer att gå igenom:

• Hur man administrerar ett lag
  • Hur man administrerar en hemmamatch
  • Regeländringar och domarupplägg
  • Ny hantering av matchrapporter
  • Vilken pappersexercis som finns och viktiga dokument att ta del av:
    • Dokument
    • Serie PM
    • Regelverk

Kvällen kommer börja med en inspirerande föreläsning om ledarskap av Johan Plate som har mångårig erfarenhet av ledarskap och bjuder på otroligt mycket inspiration. Detta vill ni inte missa!

Det finns såklart utrymme för frågor under kvällen. Dessutom ett strålande tillfälle att träffa andra lagledare och inleda en god dialog samt dela erfarenheter!

Utbildningen kommer att ta plats på Scandic Klara, där det bjuds på lättare tilltugg och något att dricka.

Kvällen inleds klockan 18:00 med föreläsning och avslutas senast 21:00.

Efter genomförd utbildning tilldelas laget sitt Stockholmskort som skall visas upp för domarna eller poolspelsansvariga under säsongen.

Utbildningen genomförs i samarbete med SISU Stockholm.

• 2019-10-21 00:00 - 00:00
    • Kristian Marosi
    • Lättare tilltugg och fika.

• 2019-10-21 00:00 - 00:00
    • Kristian Marosi
    • Lättare tilltugg och fika.
    • Faktureras föreningen.