Domarutbildning: Kvinnlig artistisk gymnastik steg 1 – stegserierna 1-4

Välkommen till utbildningen KvAG Domare Steg 1!

Kurslängd: 1 dag
Ålder: Från 13 år
Förkunskapskrav
För att bli antagen till kursen ska deltagaren ha genomfört och registrerat sig på kursen Intro Svensk Gymnastik. Det är en digital distanskurs som tar omkring två timmar att genomföra. Kursen innehåller information som alla ledare inom Svensk Gymnastik ska känna till, bland annat om Gymnastikförbundets utvecklingsmodell, ledarskap och uppförandekod. Genom att genomföra Intro Svensk Gymnastik säkerställer du att du har rätt kunskaper för att delta på Kvinnlig AG Domare steg 1. Här hittar du Intro Svensk Gymnastik samt länk till registreringssidan.

Varmt välkommen med din anmälan!

• 2020-01-10
      • 2020-01-18 10:00 - 17:00
    • Östersund
    • Elise Fryxell
    • Ingår ej. Kansliet kan ge tips på boende
    • Lunch samt frukt och kaffe/te ingår
    • 1900 SEK
    • I kursavgiften ingår kursmaterial, lunch, frukt och kaffe/te. OBS! För deltagare som ej tillhör en av Gymnastikförbundets medlemsföreningar, är kostnaden 30 % högre
    • Återbud görs skriftligen senast 31 dagar före kursstart. Observera att anmälan är bindande och endast läkarintyg gäller för återbetalning av kursavgift.
    • Från 13 år + Intro Svensk Gymnastik

• 2020-01-10