Fantasi- och äventyrsbanor

Välkommen till utbildningen Fantasi- och Äventyrsbanor!

Gymnastikförbundet Mitt inbjuder dig till utbildningen Fantasi- och Äventyrsbanor.

Denna kurs ger dig massor av idéer på hur du som ledare kan skapa varierande, roliga och effektiva gymnastikpass för barn mellan 4 – 7 år. Praktik och teori varvas och du får möjlighet att aktivt pröva och skapa egna banor för att stimulera och använda barnens fantasi och kreativitet.

För att bli antagen till kursen ska deltagaren ha genomfört och registrerat sig på kursen Intro Svensk Gymnastik. Det är en digital distanskurs som tar omkring två timmar att genomföra. Kursen innehåller information som alla ledare inom Svensk Gymnastik ska känna till, bland annat om Gymnastikförbundets utvecklingsmodell, ledarskap och uppförandekod. Genom att genomföra Intro Svensk Gymnastik säkerställer du att du har rätt kunskaper för att delta på Fantasi- och äventyrsbanor. Här hittar du Intro Svensk Gymnastik samt länk till registreringssidan.

För kursinnehåll se länk: www.gymnastik.se/utbildning/fantasiaventyr

Varmt välkommen med din anmälan.

• 2020-04-24
      • 2020-05-16 09:00 - 17:00
    • Östersund
    • Ingår ej. Kansliet kan ge tips på boende
    • Lunch samt frukt och kaffe/te ingår
    • 1900 SEK
    • I kursavgiften ingår kursmaterial, lunch, frukt och kaffe/te. OBS! För deltagare som ej tillhör en av Gymnastikförbundets medlemsföreningar, är kostnaden 30 % högre.
    • Återbud görs skriftligen senast 31 dagar före kursstart. Observera att anmälan är bindande och endast läkarintyg gäller för återbetalning av kursavgift.
    • Intro Svensk Gymnastik + Gymnastikens baskurs - träning och tävling eller likvärdig utbildning

• 2020-04-24
      • 2020-05-16 09:00 - 17:00