Inspirationsträff på skidor - Jokkmokk

Välkomna på en inspirationskväll med Svenska Skidförbundet och SISU!

Kvällen vänder sig i första hand till föreningsledare i närliggande längdskidföreningar. Vi kommer att starta med praktiska övningar med fokus på skidglädje och rörelse tillsammans med barn & ungdomar. Därefter blir det information inomhus, riktad till ledare och föräldrar.

Kom träningsklädda med skejtskidor (klassiska skidor fungerar också). Träffen är kostnadsfri - varmt välkomna!

• 2020-02-26
      • 2020-02-27 18:00 - 21:00
    • Jokkmokks skidstadion
    • Inga

• 2020-02-26
      • 2020-02-27 18:00 - 21:00
    • Jokkmokks skidstadion
    • Inga
Ett arrangemang av SISU Idrottsutbildarna, idrottens eget studieförbund. Vi jobbar med bildning och utbildning inom idrotten, och stimulerar till människors lärande.

Vi består av tre delar: studieförbundet SISU Idrottsutbildarna, förlaget SISU Idrottsböcker och Bosön Idrottsfolkhögskola. Tillsammans och var för sig driver vi på och stöder utveckling inom idrotten.