Hoppclinic

En hoppclinic för dig som är i början av tävlingskarriären med Eva Örnebring och Maria Persson.

Under dagen tar vi upp förberedelse för tävling, vad tävlingsdagen innebär och vad du gör efter tävling. Vi bygger och går bana tillsammans och tittar på olika ekipage som rider.

Clinicen vänder sig till dig som ryttare på både ponny och häst samt till dig som förälder.

Eva Örnebring är tävlingsryttare och driver egen ridskoleverksamhet och har träningar för ryttare med egen häst.

Maria Persson är tävlingsryttare, banbyggare och ridlärare SRL 3, arbetar på Karlstads RK och har egna träningar.

Båda har under många år tränat ryttare och ekipage i alla åldrar och på olika kunskapsnivåer i både hoppning och dressyr. En guldgruva med erfarenhet och kunskap som vi får ta del av under dagen.

• 2020-03-08 10:00 - 14:00
    • Rudskogens ryttarförening
    • Kostnaden inkluderar lunch och fika.
    • Anmälan är bindande. Avanmälan efter sista anmälningsdag 24 februari faktureras.

• 2020-03-08 10:00 - 14:00
    • Rudskogens ryttarförening
    • Kostnaden inkluderar lunch och fika.