Strategisk Styrelseutbildning - Inledning - DIGITAL

Det är VIKTIGT att du vid anmälan anger RÄTT och GILTIG e-postadress då ni får kallelse med länk till denna digitala utbildning via mejl.

DIGITAL utbildning via Microsoft Teams

Den här kvällen vänder sig till Dig som är förtroendevald, nyvald till föreningens styrelse eller till dig som varit med ett tag och vill ”damma” av kunskaper runt styrelsearbete och vad som styr vårt arbete.

Innehåll:

Stadgar utifrån RF’s stadgemall.
Hur ser er förenings stadgar ut?
Vad innebär det att sitta i en styrelse för en ideell förening?

Vad bör ni som styrelse tänka på?

Anmäl dig till kvällen och få möjlighet att reflektera över er förenings stadgar, fungerar dom eller behöver dom kanske uppdateras?

Målgrupp:  Förtroendevald i styrelse eller kommitté/råd/arbetsgrupp

Insläpp i den digitala miljön från kl 17.45

Varmt välkomna!