Barnledarutbildning fördjupning

• 2020-03-07 00:00 - 2020-03-08 00:00
    • Lisa Lamberg-Nordin
    • Om boende önskar så ordnar deltagaren själv det.
    • Bekostas av deltagarna själva, micro för medhavd mat finns annars går vi till närliggande lunchrestaurang tillsammans.
    • Faktureras klubben i efterhand
    • Genomgått Svenska Skidförbundets barnledarutbildning eller SISU:s plattformen utbildning.

• 2020-03-07 00:00 - 2020-03-08 00:00
    • Lisa Lamberg-Nordin
    • Om boende önskar så ordnar deltagaren själv det.
    • Faktureras klubben i efterhand
Ett arrangemang av SISU Idrottsutbildarna, idrottens eget studieförbund. Vi jobbar med bildning och utbildning inom idrotten, och stimulerar till människors lärande.

Vi består av tre delar: studieförbundet SISU Idrottsutbildarna, förlaget SISU Idrottsböcker och Bosön Idrottsfolkhögskola. Tillsammans och var för sig driver vi på och stöder utveckling inom idrotten.