Strategisk Styrelseutbildning - Fördjupning Kommunikation i förening DIGITAL

DIGITAL MILJÖ

Välkommen till en av fördjupningskvällarna i satsningen på ”Strategiskt styrelsearbete” - hur tar vi som styrelse rätt strategiska beslut i de frågor vi arbetar med?

Den här fördjupningen vänder sig till Dig som är förtroendevald och har ett extra ansvar för föreningens interna och externa kommunikation.

Kvällen blandas med information och samtal runt vad kommunikation är.

Innehåll:
•Vilka målgrupper behöver vi kommunicera med?
•Vad är vårt budskap?
•Hur når vi ut med vårt budskap?

Målgrupp: Förtroendevald i styrelse eller kommitté/råd/arbetsgrupp

Kostnad:  Kostnadsfritt

Övrigt: Du behöver tillgång till dator med kamera och mikrofontillgång och internetuppkoppling. I den digitala miljön är det bra om du kan sitta i lugn och ro för att kunna vara med fullt ut.

Varmt välkommen att anmäla dig till fördjupningskvällen där ni kommer att få en möjlighet att reflektera och diskutera kring hur er förening kan vidareförädla ert kommunikationsflöde.