IdrottOnline Hemsida Grund

Det kommer att vara möjligt att anmäla sig och vara med på utbildningen digitalt. I anmälan kryssar du i om du vill delta digitalt. Mer information om hur du kopplar upp dig digitalt går ut några dagar innan utbildningen.

Den här är en introduktion kring IdrottOnline Klubb hemsida. Förstå hur systemet hänger ihop och fördjupa dig kring funktionerna i systemet.

Du får både information om hur den fungerar och inspiration att ta tag i föreningens hemsida när ni kommer hem. Vi hoppas att du efter utbildningen ska förstå hur systemet hänger ihop och känna till de grundläggande funktionerna på en hemsida i IdrottOnline.

- IdrottOnline-systemet
 - Mina uppgifter och behörigheter