Hur gjorde ni? – En tränarkväll

Välkommen på 90 minuter (+ tillägg) av inspiration och fortbildning med två av Östergötlands fotbollstränare!

Östergötlands Fotbollförbund och RF-SISU Östergötland vill avsluta detta märkliga fotbollsår tillsammans med dig som är fotbollstränare och:

Anna Eriksson, huvudtränare IFK Norrköping dam. Serieseger i Division 1 och vinnare av Lågenergihus Cup. För första gången spelar laget i Elitettan säsongen 2021.

Daniel Friberg, huvudtränare Mjölby AI herr. Serieseger i Division 3 och tvåa i Lågenergihus Cup. För första gången på många år spelar laget i division 2 säsongen 2021.

I skuggan av alla framgångar finns det också motgångar, långsiktiga mål, en gedigen planering, samarbete och ledarskap osv. Vi får här höra Anna och Daniels berättelser om hur säsongen såg ut med det ofrivilliga coronaläget. Hur grupputvecklingen var under säsongen samt möjlighet till frågor för dig som deltagare.

Anmälan: Senast 12 december via den här sidan!

Efter anmälan: Länk till kvällens digitala träff på Zoom mailas ut till alla anmälda den 13 december!

Kostnadsfritt!

Kontakt & frågor: